Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15889
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛозінська, Т.І.-
dc.contributor.authorLozinska, T.-
dc.date.accessioned2023-05-08T07:10:22Z-
dc.date.available2023-05-08T07:10:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛозінська Т. І. Формування гастрономічного бренду туристичної дестинації на прикладі Одеської області / Т. І. Лозінська, наук. кер. Р. С. Козловський // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 139 - 143.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15889-
dc.description.abstractВ сучасному світі туризм стає все більш популярним, а люди стають все вибагливішими щодо своїх подорожей. Відповідно, регіони, які хочуть привабити туристів, повинні розвивати не тільки туристичну інфраструктуру, а й створювати унікальний гастрономічний бренд. Одеська область - один з прикладів, коли успішне формування гастрономічного бренду туристичної дестинації може стати ключовим елементом розвитку туризму.en_US
dc.description.abstractIn today's world, tourism is becoming more and more popular, and people are becoming more and more discerning about their travels. Accordingly, regions that want to attract tourists must develop not only tourist infrastructure, but also create a unique gastronomic brand. Odesa region is one of the examples when the successful formation of a gastronomic brand of a tourist destination can become a key element in the development of tourism.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectтуристична інфраструктураen_US
dc.subjectгастрономічний брендen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjecttourist infrastructureen_US
dc.subjectgastronomic branden_US
dc.titleФормування гастрономічного бренду туристичної дестинації на прикладі Одеської областіen_US
dc.title.alternativeFormation of a gastronomic brand of a tourist destination on the example of Odesa regionen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лозінська.pdf410,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.