Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15906
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНижня, Р.Р.-
dc.contributor.authorNizhnya, R.-
dc.date.accessioned2023-05-08T11:24:31Z-
dc.date.available2023-05-08T11:24:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНижня Р. Р. Управління ціноутворенням на підприємствах ресторанного господарства / Р. Р. Нижня, наук. кер. О. В. Шикіна // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 174 – 177.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15906-
dc.description.abstractВстановлення певної ціни на товар або послугу служить для подальшого їх продажу та отримання прибутку. Дуже важливо призначити ціну таким чином, щоб вона не виявилася дуже високою або дуже низькою.en_US
dc.description.abstractSetting a certain price for a product or service serves to further sell it and make a profit. It is very important to set the price in such a way that it does not turn out to be too high or too low.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectціноутворенняen_US
dc.subjectресторанного господарстваen_US
dc.subjectpricingen_US
dc.subjectrestaurant industryen_US
dc.titleУправління ціноутворенням на підприємствах ресторанного господарстваen_US
dc.title.alternativeManagement of pricing at restaurant enterprisesen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нижня.pdf665,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.