Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15906
Title: Управління ціноутворенням на підприємствах ресторанного господарства
Other Titles: Management of pricing at restaurant enterprises
Authors: Нижня, Р.Р.
Nizhnya, R.
Citation: Нижня Р. Р. Управління ціноутворенням на підприємствах ресторанного господарства / Р. Р. Нижня, наук. кер. О. В. Шикіна // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 174 – 177.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: ціноутворення
ресторанного господарства
pricing
restaurant industry
Abstract: Встановлення певної ціни на товар або послугу служить для подальшого їх продажу та отримання прибутку. Дуже важливо призначити ціну таким чином, щоб вона не виявилася дуже високою або дуже низькою.
Setting a certain price for a product or service serves to further sell it and make a profit. It is very important to set the price in such a way that it does not turn out to be too high or too low.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15906
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нижня.pdf665,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.