Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15947
Назва: Застосування інтернет-маркетингу у сфері готельного господарства
Інші назви: Application of Internet marketing in the field of hotel industry
Автори: Урсу, В.В.
Ursu, V.
Бібліографічний опис: Урсу В. В. Застосування інтернет-маркетингу у сфері готельного господарства / В. В. Урсу, наук. кер О. В. Шикіна // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 236-239.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: інтернет маркетинг
просування компанії
збільшення трафіку сайту
зростання продажів
internet marketing
company promotion
increasing site traffic
sales growth
Короткий огляд (реферат): Інтернет маркетинг – це загальний термін, який охоплює великий спектр стратегій, спрямованих на просування компанії та її продукції або послуг за допомогою онлайн-інструментів. Головними цілями є залучення потенційних клієнтів, збільшення трафіку сайту, більшої впізнаваності компанії та зростання продажів
Internet marketing is a general term that covers a wide range of strategies aimed at promoting a company and its products or services using online tools. The main goals are to attract potential customers, increase website traffic, increase company visibility and increase sales
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15947
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Урсу.pdf453,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.