Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15951
Назва: Сучасні підходи до управління рекламною діяльністю в туристичній сфері
Інші назви: Modern approaches to the management of advertising activities in the tourism sphere
Автори: Щербатюк, Д.С.
Shcherbatyuk, D.
Бібліографічний опис: Щербатюк Д. С Сучасні підходи до управління рекламною діяльністю в туристичній сфері / Д. С. Щербатюк наук. кер. Шикіна О. В. // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 252-254.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: застосування реклами
туризм
application of advertising
tourism
Короткий огляд (реферат): Ефективне впровадження та застосування реклами у туристичну індустрію неможливе без комплексного дослідження сучасних підходів до управління рекламними процесами, властивих туризму. Як стверджує, Т. І. Компанієць, туристичні підприємства у провідних країнах світу витрачають на рекламну діяльність загалом 5-6% своїх доходів
Effective implementation and application of advertising in the tourism industry is impossible without a comprehensive study of modern approaches to managing advertising processes specific to tourism. According to T. I. Kompaniets, tourism enterprises in the leading countries of the world spend a total of 5-6% of their income on advertising
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15951
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Щербатюк.pdf383,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.