Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16003
Назва: Місце готельних мереж на світовому ринку готельних послуг
Інші назви: The place of hotel networks in the global market of hotel services
Автори: Нєчева, Н.В.
Шикіна, О.В.
Niecheva, N.
Shykina, O.
Бібліографічний опис: Нєчева Н. В. Місце готельних мереж на світовому ринку готельних послуг / Н. В. Нєчева, О. В. Шикіна // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2022. – № 9-10 (298-299). – С. 131-137.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
ORCID: ORCID ID: 0000-0001-6869-3219
ORCID ID: 0000-0001-5294-3367
Ідентифікатор DOI: DOI:10.32680/2409-9260-2022-9-10-298-299-131-137
Ключові слова: готельні мережі
світові готельні мережі
готель
готельні послуги
hotel chains
global hotel chains
hotel
hotel services
Короткий огляд (реферат): Метою статті є аналіз сучасного місця готельних мереж на світовому ринку готельних послуг. У статті здійснено дослідження ролі готельних мереж у сучасній індустрії гостинності та виявлення основних переваг об’єднання готелів. Автори надають увагу чинникам впливу на готельну індустрію. Досліджено, що усе різноманіття чинників, що впливають на стан і розвиток індустрії туризму і гостинності, поділяються на зовнішні та особово-мотиваційні чинники. Розглядаються причини та цілі об’єднання готелів, а також різноманітні системи управління корпораціями. Складено рейтинг світових готельних мереж-лідерів та рейтинг найкращих готельних брендів. Проаналізовано переваги створення готельних мереж. Виявлено, що в умовах множинного впливу галузевих чинників на готельний продукт та комплексності його самого, одним із найважливіших стратегічних інструментів розвитку нових джерел компетенцій у готельному бізнесі є кооперація з іншими учасниками галузі та супутніх чи підтримуючих галузей, тобто формування мереж.
The purpose of the article is to analyze the modern local network in the world market of hotel services. The development of the system of supranational regulation of the international market of hotel services is characterized by the progressive implementation of the joint efforts of international organizations to spread common approaches, standards and codes to ensure the effective development of national hotel businesses in the conditions of transnationalization. It provides for the formation of international legal acts and a system of international standards, which act as a compilation of the best practices of activity in the industry. The development of the system of international norms for the regulation of the hotel business is closely related to the development of the tourist industry. In the studies of foreign and domestic scientists, the issue of the evolution of the norms of international law, which regulates the tourism sphere in general and the hotel business in particular, has been worked out in sufficient detail. resistant to the dynamic and sustainable development of the tourism and hospitality industry, its condition and prospects are under the influence of many factors of both external and internal nature, acting both individually and complexly. In the stathof, the doslicles rolitchen of the hotel doe and the hospitality chairs. The authors pay attention to factors affecting the hotel industry. It has been studied that all the variety of factors affecting the state and development of the tourism and hospitality industry are divided into external and personal motivational factors. The reasons and goals of unification, as well as various corporate management systems, are considered. The rating of the world's leading hotel chains and the rating of the best hotel brands have been compiled. The advantages of creating hotel chains are analyzed. It was revealed that in the conditions of the multiple influence of industry actors on the hotel product and its complex, one of the found strategic tools for the development of new sources of competences in the hotel business is cooperation with other participants in the industry and related or those that support the industry, i.e. form a network.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16003
Інші ідентифікатори: УДК 338.48
JEL Classification: L830, M3100
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
№ 9-10 (298-299)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
131-137.pdf735,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.