Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16043
Назва: Управління іміджем як складовою конкурентоспроможності підприємства продуктового ритейлу
Інші назви: Image management as a component of the competitiveness of a food retail enterprise
Автори: Татарінова, А.Ю.
Бібліографічний опис: Татарінова А.Ю. Управлiння iмiджем як складовою конкурентоспроможностi пiдприємства продуктового ритейлу : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Анастасiя Юрiївна Татарiнова ; наук. кер. Ольга Сергiївна Балабаш . - ОНЕУ , 2023 - 77 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: імідж
конкурентоспроможність
підприємство
управління
image
competitiveness
enterprise
management
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи управління іміджем як складовою конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність та ділове середовище ПП «РС ТОЧКА». Запропоновано заходи з удосконалення управління іміджем ПП «РС ТОЧКА», що полягають в оптимізації торгового простору.
The work examines the theoretical foundations of image management as a component of the company's competitiveness. The financial and economic activity and business environment of PE "RS TOCHKA" were analyzed. Measures to improve the image management of PE "RS TOCHKA", which consist in the optimization of the retail space, are proposed.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Tatarinova.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Татаринова_реферат.pdf191,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.