Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16077
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМозер, Е.О.-
dc.contributor.authorПундєв, В.В.-
dc.contributor.authorMozer, E.-
dc.contributor.authorPundev, V.-
dc.date.accessioned2023-06-08T11:02:39Z-
dc.date.available2023-06-08T11:02:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМозєр Е.О. Як тактики цифрового маркетингу впливають на прийняття споживачем економічних рішень / Е.О. Мозєр, В.В. Пундєв // Сучасні виклики економіки : зб матеріалів III підсумкової наук.-практ. студ. конф. ОНЕУ (Одеса, 20 квітня 2023 р.). – Одеса, 2023. – С. 216-217.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16077-
dc.description.abstractТактика цифрового маркетингу стала невід’ємною частиною бізнес-операцій і має значний вплив на поведінку споживачів. Результати цього дослідження дадуть зрозуміти роль цифрового маркетингу у формуванні поведінки споживачів і інформують про маркетингові стратегії для компаній, що працюють в епоху цифрових технологій.en_US
dc.description.abstractDigital marketing tactics have become an integral part of business operations and have a significant impact on consumer behavior. The results of this study will shed light on the role of digital marketing in shaping consumer behavior and inform marketing strategies for companies operating in the digital age-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectекономічні рішенняen_US
dc.subjectсегменти споживачівen_US
dc.subjectпошукова оптимізаціяen_US
dc.subjectтактика цифрового маркетингу цифровий маркетингen_US
dc.subjecteconomic decisionsen_US
dc.subjectconsumer segmentsen_US
dc.subjectsearch optimizationen_US
dc.subjectdigital marketing tacticsen_US
dc.subjectdigital marketingen_US
dc.titleЯк тактики цифрового маркетингу впливають на прийняття споживачем економічних рішеньen_US
dc.title.alternativeHow digital marketing tactics affect consumer decision-makingen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.