Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16077
Title: Як тактики цифрового маркетингу впливають на прийняття споживачем економічних рішень
Other Titles: How digital marketing tactics affect consumer decision-making
Authors: Мозер, Е.О.
Пундєв, В.В.
Mozer, E.
Pundev, V.
Citation: Мозєр Е.О. Як тактики цифрового маркетингу впливають на прийняття споживачем економічних рішень / Е.О. Мозєр, В.В. Пундєв // Сучасні виклики економіки : зб матеріалів III підсумкової наук.-практ. студ. конф. ОНЕУ (Одеса, 20 квітня 2023 р.). – Одеса, 2023. – С. 216-217.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: економічні рішення
сегменти споживачів
пошукова оптимізація
тактика цифрового маркетингу цифровий маркетинг
economic decisions
consumer segments
search optimization
digital marketing tactics
digital marketing
Abstract: Тактика цифрового маркетингу стала невід’ємною частиною бізнес-операцій і має значний вплив на поведінку споживачів. Результати цього дослідження дадуть зрозуміти роль цифрового маркетингу у формуванні поведінки споживачів і інформують про маркетингові стратегії для компаній, що працюють в епоху цифрових технологій.
Digital marketing tactics have become an integral part of business operations and have a significant impact on consumer behavior. The results of this study will shed light on the role of digital marketing in shaping consumer behavior and inform marketing strategies for companies operating in the digital age
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16077
Appears in Collections:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.