Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16100
Назва: Інтеграція соціальних медіа та CRM: особливості застосування в підприємницькій діяльності банку в умовах цифрової трансформації
Інші назви: Integration of social media and crm: features of application in the entrepreneurial activities of a bank in the context of digital transformation
Автори: Завадська, Д.В.
Zavadska, D.
Бібліографічний опис: Завадська Д. В. Інтеграція соціальних медіа та CRM: особливості застосування в підприємницькій діяльності банку в умовах цифрової трансформації / Д. В. Завадська // Соціальні, економіко-правові та фінансові виклики в умовах глобальних Трансформацій : матеріали IІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Тернопіль – Братислава, 30 трав. 2022 р., ЗУНУ, 2022). – Тернопіль: ЗУНУ, 2022. – С. 72-74.
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЗУНУ
Ключові слова: цифрова трансформація
соціальні медіа
CRM-системи
банки
комунікація з клієнтами
персоналізоване обслуговування
digital transformation
social media
CRM systems
banks
customer communication
personalized service
Короткий огляд (реферат): Тези доповіді присвячено проблематиці інтеграції соціальних медіа та систем управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) в банківській сфері в контексті цифрової трансформації. Зазначається, що соціальні мережі сприяють покращенню комунікації, збільшенню лояльності клієнтів та формуванню репутації банку. CRM-системи допомагають ідентифікувати клієнтів, збирати та аналізувати дані про них та покращувати якість обслуговування. Підкреслюється, що інформація та знання є ключовими ресурсами для банків у цифрову епоху, тому є важливим впровадження централізованих системи управління взаємовідносинами з клієнтами.
The thesis is devoted to the problems of integration of social media and customer relationship management (CRM) systems in the banking sector within the context of digital transformation. It is noted that social networks contribute to improving the communication, increasing customer loyalty and building the reputation of the banks. CRM systems help to identify customers, collect and analyze data about them, and improve the quality of service. The concept states that information and knowledge are the significant key resources for banks in the digital era, so it is important to implement the centralized customer relationship management systems.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16100
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інтеграція соціальних медіа.pdf228,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.