Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16115
Назва: Особливості зв’язку виробництва і споживання в сучасній економіці
Інші назви: Peculiarities of the relationship between production and consumption in the modern economy
Автори: Сухова, Т.Л.
Sukhova, T.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Сухова Т.Л. Особливості зв’язку виробництва і споживання в сучасній економіці / Т.Л. Сухова // Теоретичні і методологічні основи дослідження економічних відносин в Україні в умовах інтеграції в глобальний процес розвитку: моногр. / М. І. Звєряков, М. О. Уперенко, Л. Л. Жданова та ін.; за заг. ред. М. І. Звєрякова. – Одеса: Атлант, 2016. – С. 342–351.
Ключові слова: виробництво
споживання
регулювання
саморегулювання
перехідна економіка
production
consumption
regulation
self-regulation
transitional economy
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблем маркетингу визначається тим, що його розвиток в Україні відбувається значно повільніше, ніж того вимагає участь вітчизняних виробників в міжнародному розподілі праці. Маркетинг представляє істотний елемент сучасного зв'язку виробництва і споживання, і його незрілість, тому є важливим гальмом на шляху розвитку української економіки і підвищення ефективності її функціонування. Незрілість маркетингу на вітчизняних підприємствах, невирішеність багатьох економічних, психологічних і організаційних проблем його розвитку сприяє постійній підтримці інтересу до питань маркетингу, починаючи з середини 80-х років.
The relevance of marketing problems is determined by the fact that it development in Ukraine is much slower than it should be participation of domestic manufacturers in the international division of labor. Marketing is an essential element of modern communication production and consumption, and its immaturity is therefore important a brake on the path to the development of the Ukrainian economy and growth efficiency of its functioning. Marketing immaturity on domestic enterprises, unresolved many economic, psychological and organizational problems contribute to its development constant support of interest in marketing issues, starting with mid 80s.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16115
Розташовується у зібраннях:Кафедра загальної економічної теорії і економічної політики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
342-356.pdf651,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.