Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16172
Title: Процес формування конкурентної стратегії підприємства
Other Titles: The process of forming a competitive strategy of the enterprise
Authors: Кузнецова, І.О.
Горбатюк, В.В.
Kuznetsova, I.
Gorbatiuk, V.
Citation: Кузнецова І. О. Процес формування конкурентної стратегії підприємства / І. О. Кузнецова, В. В. Горбатюк // Сучасні технології менеджменту: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. 8 грудня 2020 р. / відп. ред. проф. Л.М. Черчик. – Луцьк, 2020.
Issue Date: 2020
Keywords: конкурентна стратегія
конкурентна перевага
удосконалення
competitive strategy
competitive advantage
improvement
Abstract: У роботі проведено критичний аналіз процес розробки стратегії складається й визначено, що він включає три етапи, та полягає в поступовій розробці конкурентної стратегії, і в подальшому постійному удосконаленні розробленої стратегії.
The robot has carried out a critical analysis of the process of development of the strategy, and it is determined that it includes three stages, which contributes to the stepwise development of the competitive strategy, and in the far future, the improvement of the development of the strategy.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16172
Appears in Collections:Кафедра менеджменту організацій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.