Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисевич, А.В.-
dc.date.accessioned2023-07-27T07:28:35Z-
dc.date.available2023-07-27T07:28:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБорисевич А.В. Оцiнювання якостi обслуговування при наданнi послуг ресторанного господарства (на прикладi ресторану "Babel Gardens") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Анастасiя Володимирiвна Борисевич ; наук. кер. Наталя Валерiївна Нєчева. - ОНЕУ, 2023. - 67 c.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023BorisevichA.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано загальні поняття, особливості та ефективність існуючих критеріїв та методів оцінювання якості обслуговування при наданні послуг ресторанного господарства. Проведено оцінювання якості обслуговування в ресторані «Babel Gardens», сформовано рекомендації щодо шляхів покращення якості обслуговування у ресторані «Babel Gardens», оцінено прогнозовану ефективність впровадження сформованих рекомендацій у ресторані «Babel Gardens». Запропоновані шляхи можливого вдосконалення існуючих критеріїв та методів оцінювання якості обслуговування при наданні послуг ресторанного господарства, запропоновані способи покращити якість обслуговування у ресторані «Babel Gardens».en_US
dc.description.abstractThe work analyzes the general concepts, features and effectiveness of the existing criteria and methods for evaluating the quality of service in the provision of restaurant services. An assessment of the quality of service in the "Babel Gardens" restaurant was conducted, recommendations were made on ways to improve the quality of service in the "Babel Gardens" restaurant, and the predicted effectiveness of the implementation of the recommendations in the "Babel Gardens" restaurant was evaluated. Proposed ways of possible improvement of existing criteria and methods of assessing the quality of service in the provision of restaurant services, proposed ways to improve the quality of service in the "Babel Gardens" restaurant.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectготельно-ресторанна справаen_US
dc.subjectякість обслуговуванняen_US
dc.subjectпослуги ресторанного господарстваen_US
dc.subjectпідприємство ресторанного господарстваen_US
dc.subjectметоди оцінювання якості обслуговуванняen_US
dc.subjecthotel and restaurant businessen_US
dc.subjectservice qualityen_US
dc.subjectrestaurant servicesen_US
dc.subjectrestaurant businessen_US
dc.subjectmethods of service quality assessmenten_US
dc.titleОцінювання якості обслуговування при наданні послуг ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Babel Gardens»)en_US
dc.title.alternativeEvaluation of the quality of service in the provision of restaurant services (on the example of the "Babel Gardens" restaurant)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Борисевич.pdf549,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.