Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16335
Title: Оцінювання якості обслуговування при наданні послуг ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Babel Gardens»)
Other Titles: Evaluation of the quality of service in the provision of restaurant services (on the example of the "Babel Gardens" restaurant)
Authors: Борисевич, А.В.
Citation: Борисевич А.В. Оцiнювання якостi обслуговування при наданнi послуг ресторанного господарства (на прикладi ресторану "Babel Gardens") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Анастасiя Володимирiвна Борисевич ; наук. кер. Наталя Валерiївна Нєчева. - ОНЕУ, 2023. - 67 c.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: готельно-ресторанна справа
якість обслуговування
послуги ресторанного господарства
підприємство ресторанного господарства
методи оцінювання якості обслуговування
hotel and restaurant business
service quality
restaurant services
restaurant business
methods of service quality assessment
Abstract: У роботі проаналізовано загальні поняття, особливості та ефективність існуючих критеріїв та методів оцінювання якості обслуговування при наданні послуг ресторанного господарства. Проведено оцінювання якості обслуговування в ресторані «Babel Gardens», сформовано рекомендації щодо шляхів покращення якості обслуговування у ресторані «Babel Gardens», оцінено прогнозовану ефективність впровадження сформованих рекомендацій у ресторані «Babel Gardens». Запропоновані шляхи можливого вдосконалення існуючих критеріїв та методів оцінювання якості обслуговування при наданні послуг ресторанного господарства, запропоновані способи покращити якість обслуговування у ресторані «Babel Gardens».
The work analyzes the general concepts, features and effectiveness of the existing criteria and methods for evaluating the quality of service in the provision of restaurant services. An assessment of the quality of service in the "Babel Gardens" restaurant was conducted, recommendations were made on ways to improve the quality of service in the "Babel Gardens" restaurant, and the predicted effectiveness of the implementation of the recommendations in the "Babel Gardens" restaurant was evaluated. Proposed ways of possible improvement of existing criteria and methods of assessing the quality of service in the provision of restaurant services, proposed ways to improve the quality of service in the "Babel Gardens" restaurant.
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023BorisevichA.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Борисевич.pdf549,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.