Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16336
Назва: Використання інструментів SMM-маркетингу для просування послуг курортних готелів (на прикладі студентського табору «Економіст»)
Інші назви: Using SMM-marketing tools to promote resort hotel services (on the example of the Economist student camp)
Автори: Братінов, Д.О.
Бібліографічний опис: Братінов Д.О. Використання iнструментiв SMM-маркетингу для просування послуг курортних готелiв (на прикладi студентського табору "Економiст") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Дмитро Олександрович Братiнов ; наук. кер. Янiслава Євгенiвна Гончаренко. - ОНЕУ, 2023. - 62 c.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: SMM
студентський табір
послуги
Економіст
просування
SMM
student camp
services
Economist
promotion
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес використання інструментів SMM для просування послуг курортних готелів. Предметом дослідження є науково-практичні питання використання інструментів SMM для просування послуг курортних готелів на прикладі студентського табору «Економіст». Метою роботи є розробка шляхів використання інструментів SMM для просування послуг студентського табору «Економіст». У роботі проаналізовано сутність SMM, виявлено інструменти просування SMM підприємств готельного бізнесу. Аналізується просування студентського табору «Економіст». Оцінюється ефективність проведення запропонованих заходів для просування студентського табору «Економіст». За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження ряду заходів. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of the study is the process of using SMM tools to promote the services of resort hotels. The subject of the study is scientific and practical issues of using SMM tools to promote the services of resort hotels on the example of the Economist student camp. The purpose of the work is to develop ways of using SMM tools to promote the services of the Economist student camp. The work analyzed the essence of SMM marketing, revealed the tools of SMM promotion of hotel business enterprises. The promotion of the student camp "Economist" is analyzed. The effectiveness of the proposed activities for the promotion of the Economist student camp is evaluated. Based on the results of the study, the feasibility of implementing a number of measures was formulated. The effectiveness was analyzed, taking into account the profit and costs of implementing the measures.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Bratinov.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
05. Реферат_Братінов.pdf537,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.