Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16337
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності (на прикладі готелю «Центральний» м. Черкаси)
Інші назви: Improvement of marketing activities (on the example of the hotel «Central» in Cherkasy)
Автори: Васюта, А.В.
Бібліографічний опис: Васюта А.В. Удосконалення маркетингової дiяльностi (на прикладi готелю "Центральний" м. Черкаси) : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Алiна Вадимiвна Васюта ; наук. кер. Iгор Васильович Лебедєв. - ОНЕУ, 2023. - 65 c.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингова діяльність
маркетингові комунікації
послуги
готель «Центральний»
удосконалення
marketing activity
marketing communications
services
Central hotel
improvement
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес удосконалення маркетингової діяльності готельного підприємства. Предметом дослідження є науково-практичні питання удосконалення маркетингової діяльності готелю «Центральний». Метою роботи є розробка шляхів удосконалення маркетингової діяльності готелю «Центральний». У роботі проаналізовано сутність та походження поняття маркетингова діяльність, виявлено фактори, що впливають на удосконалення маркетингової діяльності підприємств готельного бізнесу. Аналізується надання послуг у готелі «Центральний» м. Черкаси. Оцінюється ефективність впровадження пропонованих заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності готелю «Центральний». За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження ряду заходів. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів.
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of research is the process of improving the marketing activity of a hotel enterprise. The subject of the study is the scientific and practical issues of improving the marketing activities of the "Central" hotel. The purpose of the work is to develop ways to improve the marketing activities of the "Central" hotel. The work analyzed the essence and origin of the concept of marketing activity, identified factors influencing the improvement of marketing activity of hotel business enterprises. The provision of services at the "Centralny" hotel in Cherkasy is analyzed. The effectiveness of the implementation of the proposed measures to improve the marketing activities of the "Central" hotel is evaluated. Based on the results of the study, the feasibility of implementing a number of measures was formulated. The effectiveness was analyzed, taking into account the profit and costs of implementing the measures.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Vasuta.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Васюта.pdf247,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.