Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16340
Назва: Напрями удосконалення обслуговування в спеціалізованих закладах розміщення (на прикладі СТ «Економіст»)
Інші назви: Directions for improving service in specialized accommodation facilities (on the example of SC "Economist")
Автори: Герштман, Т.
Бібліографічний опис: Герштман Т. Напрями удосконалення обслуговування в спецiалiзованих закладах розмiщення (на прикладi СТ "Економiст") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Таль Герштман. - ОНЕУ, 2023. - 66 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: спеціалізовані заклади розміщення
зонування територій
рекреаційні ресурси
спортивно-оздоровчі послуги
економічна ефективність
сфера обслуговування
specialized accommodation facilities
Odesa region
zoning of territories
recreational resources
sports and health services
economic efficiency
service sphere
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. У роботі розглядаються науково-теоретичні та практичні підходи щодо удосконалення обслуговування в спеціалізованих закладах розміщення. Надано загальну характеристику СТ «Економіст», проведено аналіз господарської діяльності, проведено оцінювання конкурентоспроможності рекреаційних послуг та стану обслуговування споживачів в студентському таборі. Розроблено та обґрунтовано пропозиції щодо вдосконалення обслуговування споживачів послуг в СТ «Економіст», підвищення якості сервісу в службі прийому та розміщення табору. Проведено економічне обґрунтування щодо доцільності придбання сканеру паспортів ARH COMBO Smart для підвищення якості обслуговування споживачів в службі прийому та розміщення табору.
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The work examines scientific and theoretical approaches to improving service in specialized accommodation facilities. The general characteristics of SC "Economist" were given, an analysis of economic activity was carried out, an assessment of the competitiveness of recreational services and the state of consumer service in the student camp was given. Proposals for improving the service to consumers of services at SC "Economist", improving the quality of service in the reception service and accommodation of the camp were developed and substantiated. An economic justification was conducted regarding the feasibility of purchasing the ARH COMBO Smart passport scanner to improve the quality of customer service in the camp reception and accommodation service.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Gershtman.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Герштман_ реферат.pdf422,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.