Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16343
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГудь, О.Ю.-
dc.date.accessioned2023-07-27T11:36:21Z-
dc.date.available2023-07-27T11:36:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГудь О.Ю. Полiпшення якостi надання готельних послуг (на прикладi готелю-ресторану "Карпатська Ружа") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Олександра Юрiївна Гудь ; наук. кер. Тетяна Анатолiвна Кундiловська. - ОНЕУ, 2023. - 68 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Gud.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – готель «Карпатська Ружа». Предметом дослідження є аналіз та ефективність системи управління якістю надання готельних послуг на готелі «Карпатська Ружа». Метою роботи є розробка стратегії поліпшення якості надання готельних послуг готелю «Карпатська Ружа». У роботі проаналізовано загальні поняття та особливості якості готельних послуг. Аналізується стан господарської діяльності та систему управління якістю послуг у готелі «Карпатська Ружа». Надаються рекомендації щодо удосконалення системи управління якістю у готелі «Карпатська Ружа». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних готельних технологій.en_US
dc.description.abstractThe object of the research is the Carpathian Ruzha Hotel. The subject of the research is the analysis and effectiveness of the quality management system for providing hotel services at the Carpathian Ruzha Hotel. The purpose of the work is to develop a strategy for improving the quality of hotel services at the Carpathian Ruzha Hotel. The work analyzes the general concepts and features of the quality of hotel services. The state of economic activity and the quality management system for services at the Carpathian Ruzha Hotel are analyzed. Recommendations are given on improving the quality management system at the Carpathian Ruzha Hotel. Based on the research results, the feasibility of implementing the proposed measures is substantiated. Their effectiveness is analyzed, taking into account the development of modern hotel technologies.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectготельen_US
dc.subjectякістьen_US
dc.subjectуправління якістюen_US
dc.subjectготельне підприємствоen_US
dc.subjectготельна послугаen_US
dc.subjecthotelen_US
dc.subjectqualityen_US
dc.subjectquality managementen_US
dc.subjecthotel enterpriseen_US
dc.subjecthotel serviceen_US
dc.titleПоліпшення якості надання готельних послуг( за матеріалами готелю «Карпатська Ружа»)en_US
dc.title.alternativeImproving the quality of hotel services (using the example of the hotel-restaurant «Karpatska Ruzha»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Гудь О. 40 гр. ФМЕ.pdf545,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.