Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16343
Title: Поліпшення якості надання готельних послуг( за матеріалами готелю «Карпатська Ружа»)
Other Titles: Improving the quality of hotel services (using the example of the hotel-restaurant «Karpatska Ruzha»)
Authors: Гудь, О.Ю.
Citation: Гудь О.Ю. Полiпшення якостi надання готельних послуг (на прикладi готелю-ресторану "Карпатська Ружа") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Олександра Юрiївна Гудь ; наук. кер. Тетяна Анатолiвна Кундiловська. - ОНЕУ, 2023. - 68 с.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: готель
якість
управління якістю
готельне підприємство
готельна послуга
hotel
quality
quality management
hotel enterprise
hotel service
Abstract: Об’єкт дослідження – готель «Карпатська Ружа». Предметом дослідження є аналіз та ефективність системи управління якістю надання готельних послуг на готелі «Карпатська Ружа». Метою роботи є розробка стратегії поліпшення якості надання готельних послуг готелю «Карпатська Ружа». У роботі проаналізовано загальні поняття та особливості якості готельних послуг. Аналізується стан господарської діяльності та систему управління якістю послуг у готелі «Карпатська Ружа». Надаються рекомендації щодо удосконалення системи управління якістю у готелі «Карпатська Ружа». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних готельних технологій.
The object of the research is the Carpathian Ruzha Hotel. The subject of the research is the analysis and effectiveness of the quality management system for providing hotel services at the Carpathian Ruzha Hotel. The purpose of the work is to develop a strategy for improving the quality of hotel services at the Carpathian Ruzha Hotel. The work analyzes the general concepts and features of the quality of hotel services. The state of economic activity and the quality management system for services at the Carpathian Ruzha Hotel are analyzed. Recommendations are given on improving the quality management system at the Carpathian Ruzha Hotel. Based on the research results, the feasibility of implementing the proposed measures is substantiated. Their effectiveness is analyzed, taking into account the development of modern hotel technologies.
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023Gud.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Гудь О. 40 гр. ФМЕ.pdf545,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.