Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16353
Назва: Формування гастрономічного бренду туристичної дестинації на прикладі Одеської області
Інші назви: Formation of a gastronomic brand of a tourist destination on the example of Odesa region
Автори: Лозінська, Т.І.
Бібліографічний опис: Лозінська Т.І. Формування гастрономiчного бренду туристичної дестинацiї на прикладi Одеської областi : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Тетяна Iгорiвна Лозiнська ; наук. кер. Роман Сергiйович Козловський. - ОНЕУ, 2023. - 83 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: гастрономічний туризм
гастрономічний бренд
туристична дестинація
gastronomic tourism
gastronomic brand
tourist destination
Короткий огляд (реферат): У роботі охарактеризовано сутність та категорії гастрономічного бренду туристичної дестинації. Узагальнено особливості розвитку гастрономічного бренду туристичної дестинації в Україні. Визначено нормативно-правову та організаційну основу забезпечення формування гастрономічного бренду на національному та регіональному рівні. Проаналізовано діяльність зі створення та розвитку туристичного продукту гастрономічного туризму в туристичних дестинаціях Одеської області. Оцінено ефективність пропозиції туристичного продукту гастрономічного туризму в туристичних дестинаціях Одеської області. Запропоновано використання міжнародного досвіду розвитку спортивного туризму, надано рекомендації щодо вдосконалення та розвитку гастрономічного бренду Одеської області.
The paper characterizes the essence and categories of the gastronomic brand of a tourist destination. The features of the development of the gastronomic brand of a tourist destination in Ukraine are generalized. The regulatory and organizational framework for ensuring the formation of a gastronomic brand at the national and regional levels is determined. The activities on creation and development of the gastronomic tourism product in tourist destinations of Odesa region are analyzed. The effectiveness of the gastronomic tourism product offer in the tourist destinations of Odesa region is evaluated. The use of international experience in the development of sports tourism is proposed, recommendations for the improvement and development of the gastronomic brand of the Odesa region are given.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Lozinska.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Лозинська (1).pdf208,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.