Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16353
Title: Формування гастрономічного бренду туристичної дестинації на прикладі Одеської області
Other Titles: Formation of a gastronomic brand of a tourist destination on the example of Odesa region
Authors: Лозінська, Т.І.
Citation: Лозінська Т.І. Формування гастрономiчного бренду туристичної дестинацiї на прикладi Одеської областi : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Тетяна Iгорiвна Лозiнська ; наук. кер. Роман Сергiйович Козловський. - ОНЕУ, 2023. - 83 с.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: гастрономічний туризм
гастрономічний бренд
туристична дестинація
gastronomic tourism
gastronomic brand
tourist destination
Abstract: У роботі охарактеризовано сутність та категорії гастрономічного бренду туристичної дестинації. Узагальнено особливості розвитку гастрономічного бренду туристичної дестинації в Україні. Визначено нормативно-правову та організаційну основу забезпечення формування гастрономічного бренду на національному та регіональному рівні. Проаналізовано діяльність зі створення та розвитку туристичного продукту гастрономічного туризму в туристичних дестинаціях Одеської області. Оцінено ефективність пропозиції туристичного продукту гастрономічного туризму в туристичних дестинаціях Одеської області. Запропоновано використання міжнародного досвіду розвитку спортивного туризму, надано рекомендації щодо вдосконалення та розвитку гастрономічного бренду Одеської області.
The paper characterizes the essence and categories of the gastronomic brand of a tourist destination. The features of the development of the gastronomic brand of a tourist destination in Ukraine are generalized. The regulatory and organizational framework for ensuring the formation of a gastronomic brand at the national and regional levels is determined. The activities on creation and development of the gastronomic tourism product in tourist destinations of Odesa region are analyzed. The effectiveness of the gastronomic tourism product offer in the tourist destinations of Odesa region is evaluated. The use of international experience in the development of sports tourism is proposed, recommendations for the improvement and development of the gastronomic brand of the Odesa region are given.
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023Lozinska.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Лозинська (1).pdf208,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.