Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16354
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛучанінова, В.О.-
dc.date.accessioned2023-07-28T08:13:15Z-
dc.date.available2023-07-28T08:13:15Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛучанінова В.О. Шляхи удосконалення спiвпрацi туристичних пiдприємств з курортними готелями (на прикладi студентського табору "Економiст") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Вiкторiя Олегiвна Лучанiнова ; наук. кер. Олена Леонiдiвна Михайлюк. - ОНЕУ, 2023. - 77 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Luchaninova.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractОб'єкт дослідження – студентський табір «Економіст». Предметом дослідження є теоретичні і практичні аспекти дослідження каналів просування туристичного продукту (на прикладі студентського табору «Економіст»). У першому розділі «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ РІВНЯ КОМПЛЕКСНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ» виявлено,що для ефективного розвитку туризму в Україні мають бути створені дієві механізми, які сприятимуть підвищенню якості національних туристичних продуктів до рівня міжнародних та європейських стандартів. У другому розділі «АНАЛІЗ СВІТОВОГО І НАЦІОНАЛЬНОГО ДОСВІДУ РОЗВИТКУ КУРОРТНИХ ГОТЕЛІВ ДЛЯ МОЛОДІ» визначено, що основними мотивами молодіжного туризму є навчання, знайомство з іншими людьми, додавання цінності для розвитку кар’єри, отримання знань про інші культури, посилення саморозвитку, навчання, освіти та подорожей. У третьому розділі «НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ І ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ (на прикладі студентського табору «Економіст»)» досліджено ,що студентському табору «Економіст» потрібно розробляти та коригувати системи оцінки результатів роботи, системи заохочення та мотивації, наділення співробітників мотиваціями для прийняття ними відповідальності на себе.en_US
dc.description.abstractObject of research:is the Economist student camp. Subject of research: is the theoretical and practical aspects of the study of the channels of promotion of the tourist product (on the example of the student camp "Economist"). In the first chapter "THEORETICAL AND METHODOLOGICAL ASPECTS OF STUDYING THE LEVEL OF TOURISM PRODUCT COMPLEXITY", it was revealed that for the effective development of tourism in Ukraine, effective mechanisms must be created that will contribute to raising the quality of national tourism products to the level of international and European standards, taking into account the globalization of the tourism market. In the second chapter "ANALYSIS OF THE WORLD AND NATIONAL EXPERIENCE OF THE DEVELOPMENT OF RESORT HOTELS FOR YOUTH" it is determined that the main motives of youth tourism are learning, getting to know other people, adding value for career development, gaining knowledge about other cultures, strengthening self-development, learning, education and travel seen as part of young travelers' identity. In the third chapter "DIRECTIONS FOR IMPROVING TOURIST ACTIVITIES AND HOTEL BUSINESS (on the example of the Economist student camp)" it was investigated that the Economist student camp needs to develop and adjust performance evaluation systems, incentive and motivation systems, empower employees and motivate them to accept they take responsibility for themselves.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуристична діяльністьen_US
dc.subjectготельний бізнесen_US
dc.subjectмаркетингові механізми удосконалення діяльності студентського табору «Економіст»en_US
dc.subjecttourist activityen_US
dc.subjecthotel businessen_US
dc.subjectmarketing mechanisms for improving the activities of the «Economist» student campen_US
dc.titleШляхи удосконалення співпраці туристичних підприємств з курортними готелями (на прикладі студентського табору «Економіст»)en_US
dc.title.alternativeWays of improving the cooperation of tourism enterprises with resort hotels (on the example of the student camp "Economist")"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕФЕРАТ ЛУЧАНІНОВА (1).doc17.pdf745,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.