Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16356
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНевейкін, В.П.-
dc.date.accessioned2023-07-28T08:24:46Z-
dc.date.available2023-07-28T08:24:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНевейкін В.П. Формування та реалiзацiя туристичного продукту внутрiшнього туризму (на прикладi ПП "Ольвiа-турне") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Владислав Павлович Невейкiн ; наук. кер. Ганна Костянтинiвна Бедрадiна. - ОНЕУ, 2023. - 69 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Neveykin.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractОб’єктом кваліфікаційної роботи є процеси формування та реалізації туристичного продукту. Предметом кваліфікаційної роботи є дослідження стратегій формування та реалізації продуктів внутрішнього туризму ПП «Ольвіа-турне». Метою кваліфікаційної роботи є аналіз та удосконалення процесів формування та реалізації туристичних продуктів, на прикладі туристичного підприємства ПП «Ольвіа-турне». В першому розділі кваліфікаційної роботи визначено методологічні підходи до формування та реалізації туристичного продукту, обґрунтовано особливості формування туристичного продукту для внутрішнього ринку. В другому розділі кваліфікаційної роботи надано характеристику ПП «Ольвіа-турне». Проаналізовано економічні показники діяльності туристичного підприємства. Обґрунтовано підходи щодо формування та реалізації туристичного продукту ПП «Ольвіа-турне». В третьому розділі роботи запропоновано шляхи для удосконалення процесів формування та реалізації туристичного продукту, що може допомогти підвищити показники ефективності діяльності підприємства. Надано пропозиції щодо створення та реалізації нових туристичних продуктів внутрішнього туризму ПП «Ольвіа-турне».en_US
dc.description.abstractThe qualification work consists of an introduction, three chapters, conclusions and a list of references. The object of the qualification work is the processes of formation and realization of a tourism product. The subject of the qualification work is the study of strategies for the formation and sale of domestic tourism products of PE "Olvia-Tour". The purpose of the qualification work is to analyze and improve the processes of formation and realization of tourism products, on the example of the tourist enterprise PE "Olvia-tour". The first chapter of the qualification work defines methodological approaches to the formation and sale of a tourist product, substantiates the peculiarities of forming a tourist product for the domestic market. The second section of the qualification work describes the characteristics of PE "Olvia-Tour". The economic performance of the tourism enterprise is analyzed. The approaches to the formation and realization of the tourist product of PE "Olvia-tourne" are substantiated. In the third section of the article the ways to improve the processes of formation and realization of the tourism product are proposed, which can help to increase the efficiency of the enterprise. Proposals on creation and realization of new tourist products of domestic tourism of PE "Olvia-tourne" are provided.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуристичний продуктen_US
dc.subjectтуристичний операторen_US
dc.subjectвнутрішній туризмen_US
dc.subjectтуристичний ринокen_US
dc.subjecttourism producten_US
dc.subjecttourism operatoren_US
dc.subjectdomestic tourismen_US
dc.subjecttourism marketen_US
dc.titleФормування та реалізація туристичного продукту внутрішнього туризму (на прикладі ПП «Ольвіа-турне»)en_US
dc.title.alternativeFormation and realisation of a tourist product of domestic tourism (on the example of PE "Olvia-tourne")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Невейкін В.П.pdf655,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.