Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16356
Title: Формування та реалізація туристичного продукту внутрішнього туризму (на прикладі ПП «Ольвіа-турне»)
Other Titles: Formation and realisation of a tourist product of domestic tourism (on the example of PE "Olvia-tourne")
Authors: Невейкін, В.П.
Citation: Невейкін В.П. Формування та реалiзацiя туристичного продукту внутрiшнього туризму (на прикладi ПП "Ольвiа-турне") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Владислав Павлович Невейкiн ; наук. кер. Ганна Костянтинiвна Бедрадiна. - ОНЕУ, 2023. - 69 с.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: туристичний продукт
туристичний оператор
внутрішній туризм
туристичний ринок
tourism product
tourism operator
domestic tourism
tourism market
Abstract: Об’єктом кваліфікаційної роботи є процеси формування та реалізації туристичного продукту. Предметом кваліфікаційної роботи є дослідження стратегій формування та реалізації продуктів внутрішнього туризму ПП «Ольвіа-турне». Метою кваліфікаційної роботи є аналіз та удосконалення процесів формування та реалізації туристичних продуктів, на прикладі туристичного підприємства ПП «Ольвіа-турне». В першому розділі кваліфікаційної роботи визначено методологічні підходи до формування та реалізації туристичного продукту, обґрунтовано особливості формування туристичного продукту для внутрішнього ринку. В другому розділі кваліфікаційної роботи надано характеристику ПП «Ольвіа-турне». Проаналізовано економічні показники діяльності туристичного підприємства. Обґрунтовано підходи щодо формування та реалізації туристичного продукту ПП «Ольвіа-турне». В третьому розділі роботи запропоновано шляхи для удосконалення процесів формування та реалізації туристичного продукту, що може допомогти підвищити показники ефективності діяльності підприємства. Надано пропозиції щодо створення та реалізації нових туристичних продуктів внутрішнього туризму ПП «Ольвіа-турне».
The qualification work consists of an introduction, three chapters, conclusions and a list of references. The object of the qualification work is the processes of formation and realization of a tourism product. The subject of the qualification work is the study of strategies for the formation and sale of domestic tourism products of PE "Olvia-Tour". The purpose of the qualification work is to analyze and improve the processes of formation and realization of tourism products, on the example of the tourist enterprise PE "Olvia-tour". The first chapter of the qualification work defines methodological approaches to the formation and sale of a tourist product, substantiates the peculiarities of forming a tourist product for the domestic market. The second section of the qualification work describes the characteristics of PE "Olvia-Tour". The economic performance of the tourism enterprise is analyzed. The approaches to the formation and realization of the tourist product of PE "Olvia-tourne" are substantiated. In the third section of the article the ways to improve the processes of formation and realization of the tourism product are proposed, which can help to increase the efficiency of the enterprise. Proposals on creation and realization of new tourist products of domestic tourism of PE "Olvia-tourne" are provided.
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023Neveykin.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Невейкін В.П.pdf655,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.