Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16515
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorShykina, O.-
dc.date.accessioned2023-08-19T20:39:17Z-
dc.date.available2023-08-19T20:39:17Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШикіна О. В. Моніторинг структури готельних брендів / О В. Шикіна // Стратегічні перспективи туристичної та готельно-ресторанної індустрії в Україні: теорія, практика та інновації розвитку : збірник матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 28-29 жовтня 2022 р. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2022. – C. 121-123.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16515-
dc.description.abstractУ тезах розглянуто моніторинг структури готельних брендів.en_US
dc.description.abstractThe theses consider the monitoring the structure of hotel brands.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectструктура готельного ринкуen_US
dc.subjectміжнародна готельна індустріяen_US
dc.subjectготельні мережіen_US
dc.subjectрейтинги готельних мережen_US
dc.subjectготельні брендиen_US
dc.subjecthotel market structureen_US
dc.subjectinternational hotel industryen_US
dc.subjecthotel chainsen_US
dc.subjecthotel chain ratingsen_US
dc.subjecthotel brandsen_US
dc.titleМоніторинг структури готельних брендівen_US
dc.title.alternativeMonitoring the structure of hotel brandsen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МОНІТОРИНГ СТРУКТУРИ ГОТЕЛЬНИХ БРЕНДІВ.pdf2,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.