Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16515
Title: Моніторинг структури готельних брендів
Other Titles: Monitoring the structure of hotel brands
Authors: Шикіна, О.В.
Shykina, O.
Citation: Шикіна О. В. Моніторинг структури готельних брендів / О В. Шикіна // Стратегічні перспективи туристичної та готельно-ресторанної індустрії в Україні: теорія, практика та інновації розвитку : збірник матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 28-29 жовтня 2022 р. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2022. – C. 121-123.
Issue Date: 2022
Keywords: структура готельного ринку
міжнародна готельна індустрія
готельні мережі
рейтинги готельних мереж
готельні бренди
hotel market structure
international hotel industry
hotel chains
hotel chain ratings
hotel brands
Abstract: У тезах розглянуто моніторинг структури готельних брендів.
The theses consider the monitoring the structure of hotel brands.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16515
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МОНІТОРИНГ СТРУКТУРИ ГОТЕЛЬНИХ БРЕНДІВ.pdf2,5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.