Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16517
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНєчева, Н.В.-
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorNiecheva, N.-
dc.contributor.authorShykina, O.-
dc.date.accessioned2023-08-19T21:01:02Z-
dc.date.available2023-08-19T21:01:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifierУДК: 339.1:332.1-
dc.identifier.citationНєчева Н. В. Особливості бренду туристичної дестинації / Н. В. Нєчева, О. В. Шикіна // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання : матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції (23‒24 березня 2023 року, м. Черкаси) : у 2-х томах / М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Т. 1.– Черкаси : ЧДТУ, 2023. – С. 103-105.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16517-
dc.description.abstractУ тезах розглянуто особливості бренду туристичної дестинації. .en_US
dc.description.abstractThe theses consider the features of the tourist destination brand.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectготельні мережіen_US
dc.subjectсвітові готельні мережіen_US
dc.subjectготельen_US
dc.subjectготельні послугиen_US
dc.subjecthotel chainsen_US
dc.subjectglobal hotel chainsen_US
dc.subjecthotelen_US
dc.subjecthotel servicesen_US
dc.titleОсобливості бренду туристичної дестинаціїen_US
dc.title.alternativeFeatures of the tourist destination branden_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ БРЕНДУ ТУРИСТИЧНОЇ ДЕСТИНАЦІЇ.pdf321,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.