Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16517
Title: Особливості бренду туристичної дестинації
Other Titles: Features of the tourist destination brand
Authors: Нєчева, Н.В.
Шикіна, О.В.
Niecheva, N.
Shykina, O.
Citation: Нєчева Н. В. Особливості бренду туристичної дестинації / Н. В. Нєчева, О. В. Шикіна // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання : матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції (23‒24 березня 2023 року, м. Черкаси) : у 2-х томах / М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Т. 1.– Черкаси : ЧДТУ, 2023. – С. 103-105.
Issue Date: 2023
Keywords: готельні мережі
світові готельні мережі
готель
готельні послуги
hotel chains
global hotel chains
hotel
hotel services
Abstract: У тезах розглянуто особливості бренду туристичної дестинації. .
The theses consider the features of the tourist destination brand.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16517
Other Identifiers: УДК: 339.1:332.1
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОСОБЛИВОСТІ БРЕНДУ ТУРИСТИЧНОЇ ДЕСТИНАЦІЇ.pdf321,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.