Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16519
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБазелюк, О.В.-
dc.date.accessioned2023-08-21T08:29:03Z-
dc.date.available2023-08-21T08:29:03Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБазелюк О.В. Комунiкацiйна полiтика digital-агентства в умовах зростаючої конкуренцiї на нацiональному ринку: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Олександр Володимирович Базелюк; наук. кер. Любов Олексiївна Стрi . - ОНЕУ, 2023. - 103 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Bazeluk.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи маркетингових комунікацій в цифрвоому просторі, розглянуто сутність, принципи та інструменти маркетингових комунікацій підприємства, надана характеристика інструментам комунікації digital- маркетингу. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ФОП «Юренко В.В.», що є окремою юридичною особоюо та функціонує додатково в якості агенства цифрового маркетингу «4Limes»: досліджено мікроекономічне та макроекономічне середовище агентства, обґрунтовано вплив маркетингових комунікацій на ефективність комерційної діяльності 4Limes в умовах війни. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової стратегії комунікацій для агентства цифрового маркетингу «4Limes»: розроблено заходи з удосконалення контент стратегії та функціонування офіційного сайту агентства, надано економічне обгрунтування доцільності реалізації запропонованих заходів.en_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical foundations of marketing communications in the digital space, examines the essence, principles and tools of the company's marketing communications, provides a description of digital marketing communication tools. The marketing activity of the PE "Yurenko V.V.", which is a separate legal entity and additionally functions as a digital marketing agency "4Limes", was analyzed: the microeconomic and macroeconomic environment of the agency was investigated, the impact of marketing communications on the effectiveness of 4Limes' commercial activity was substantiated. in the conditions of war. Ways to improve the marketing strategy of communications for the digital marketing agency "4Limes" are proposed: measures to improve the content strategy and functioning of the agency's official website have been developed, economic justification of the feasibility of implementing the proposed measures has been provided.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові комунікацій в цифровому просторіen_US
dc.subjectцифровий маркетингen_US
dc.subjectлідогенераціяen_US
dc.subjectФОП «Юренко В.В.»en_US
dc.subjectmarketing communications in the digital spaceen_US
dc.subjectdigital marketingen_US
dc.subjectlead generationen_US
dc.subjectPE "Yurenko V.V."en_US
dc.titleКомунікаційна політика digital-агентства в умовах зростаючої конкуренції на національному ринкуen_US
dc.title.alternativeCommunication policy of a digital agency in the conditions of growing competition on the national marketen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Базелюк_реферат.pdf155,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.