Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16519
Title: | Комунікаційна політика digital-агентства в умовах зростаючої конкуренції на національному ринку |
Other Titles: | Communication policy of a digital agency in the conditions of growing competition on the national market |
Authors: | Базелюк, О.В. |
Citation: | Базелюк О.В. Комунiкацiйна полiтика digital-агентства в умовах зростаючої конкуренцiї на нацiональному ринку: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Олександр Володимирович Базелюк; наук. кер. Любов Олексiївна Стрi . - ОНЕУ, 2023. - 103 с. |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | маркетингові комунікацій в цифровому просторі цифровий маркетинг лідогенерація ФОП «Юренко В.В.» marketing communications in the digital space digital marketing lead generation PE "Yurenko V.V." |
Abstract: | У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингових комунікацій в
цифрвоому просторі, розглянуто сутність, принципи та інструменти маркетингових
комунікацій підприємства, надана характеристика інструментам комунікації digital-
маркетингу.
Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ФОП «Юренко В.В.»,
що є окремою юридичною особоюо та функціонує додатково в якості агенства
цифрового маркетингу «4Limes»: досліджено мікроекономічне та макроекономічне
середовище агентства, обґрунтовано вплив маркетингових комунікацій на
ефективність комерційної діяльності 4Limes в умовах війни.
Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової стратегії комунікацій для
агентства цифрового маркетингу «4Limes»: розроблено заходи з удосконалення
контент стратегії та функціонування офіційного сайту агентства, надано економічне
обгрунтування доцільності реалізації запропонованих заходів. The paper examines the theoretical foundations of marketing communications in the digital space, examines the essence, principles and tools of the company's marketing communications, provides a description of digital marketing communication tools. The marketing activity of the PE "Yurenko V.V.", which is a separate legal entity and additionally functions as a digital marketing agency "4Limes", was analyzed: the microeconomic and macroeconomic environment of the agency was investigated, the impact of marketing communications on the effectiveness of 4Limes' commercial activity was substantiated. in the conditions of war. Ways to improve the marketing strategy of communications for the digital marketing agency "4Limes" are proposed: measures to improve the content strategy and functioning of the agency's official website have been developed, economic justification of the feasibility of implementing the proposed measures has been provided. |
Description: | ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI: | http://local.lib/diploma/2023Bazeluk.pdf |
Appears in Collections: | Факультет міжнародної економіки* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Базелюк_реферат.pdf | 155,11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.