Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16523
Назва: Удосконалення маркетингових комунікацій некомерційної компанії ФК «Дунай»
Інші назви: Improving marketing communications of the non-profit company FC "Danuy"
Автори: Волков-Іванов, М.В.
Бібліографічний опис: Волков-Іванов М.В. Удосконалення маркетингових комунiкацiй некомерцiйної компанiї ФК "Дунай": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Максим Вiталiйович Волков-Iванов; наук. кер. Владимир Михайлович Беспалов. - ОНЕУ, 2023. - 73 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
комунікації
футбольний клуб
некомерційна організація комунікативна політика
marketing
communications
football club
non-profit organization
communication policy
Короткий огляд (реферат): Розглянуті теоретичні особливості маркетингових комунікацій: визначено сутність, види, цілі маркетингових комунікацій, розглянуто маркетингові комунікації як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств, визначено особливості маркетингової комунікаційної діяльності некомерційних підприємств. Проаналізовано маркетингову діяльність ФК «Дунай», досліджено особливості комунікативної діяльності компанії. надано рекомендації щодо покращення комунікаційної діяльності компанії. Було запропоновано комплекс заходів: створення сайту, поглиблення маркетингової діяльності в мережі Інтернет, розширення маркетингового персоналу.
The theoretical features of marketing communications are considered: the essence, types, goals of marketing communications are defined, marketing communications are considered as a factor in increasing the competitiveness of enterprises, the features of marketing communication activities of non-commercial enterprises are defined. The marketing activity of FC "Danuy" was analyzed, the peculiarities of the company's communicative activity were investigated. recommendations were made to improve the company's communication activities. A set of measures was proposed: creation of a website, deepening of marketing activities on the Internet, expansion of the marketing staff.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023VolkovIvanov.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Referat_Diplom.pdf465,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.