Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16525
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаранська, О.І.-
dc.date.accessioned2023-08-21T10:52:31Z-
dc.date.available2023-08-21T10:52:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГаранська О.І. SMM як важлива складова маркетингової комунiкацiї ТОВ"Караван-Моторс" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олена Iгорiвна Гаранська; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2023. - 76 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Garanska.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються основні поняття і сутність SMM, різновидності соціальних мереж та специфіка їхньої маркетингової комунікації; вивчено маркетингову комунікацію бренду: сутність, інструменти, специфіка; досліджено інструменти SMM в процесі маркетингової комунікації бренду. Вивчено загальну відомість про ТОВ «Караван-Моторс» та маркетингову діяльність; проаналізовано сучасні технології маркетингової комунікації компанії та smm стратегії; розглянуто здійснення просування в соціальних мережах ТОВ «Караван-Моторс» як базис маркетингової комунікації підприємства. Запропоновано покращення наявної системи та інструментів маркетингу в соціальних мережах; досліджено підвищення ефективності діяльності бренду шляхом покращення системи маркетингової комунікації бренду.en_US
dc.description.abstractThe work examines the basic concepts and essence of SMM, varieties of social networks and the specifics of their marketing communication; studied brand marketing communication: essence, tools, specifics; SMM tools in the process of brand marketing communication were studied. The general information about Caravan-Motors LLC and marketing activities were studied; modern technologies of the company's marketing communication and smm strategy were analyzed; the implementation of promotion in social networks of "Karavan-Motors" LLC as the basis of marketing communication of the enterprise is considered. It is proposed to improve the existing system and tools of marketing in social networks; the improvement of brand performance by improving the brand's marketing communication system was investigated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.subjectSMMen_US
dc.subjectприбутковістьen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectдоцільністьen_US
dc.subjectризикen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectSMMen_US
dc.subjectprofitabilityen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjectfeasibilityen_US
dc.subjectrisken_US
dc.titleSMM як важлива складова маркетингової комунікації ТОВ «КАРАВАН-МОТОРС»en_US
dc.title.alternativeSMM as an important component of marketing communication of KARAVAN-MOTORS LLCen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Гаранська.pdf520,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.