Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16525
Title: SMM як важлива складова маркетингової комунікації ТОВ «КАРАВАН-МОТОРС»
Other Titles: SMM as an important component of marketing communication of KARAVAN-MOTORS LLC
Authors: Гаранська, О.І.
Citation: Гаранська О.І. SMM як важлива складова маркетингової комунiкацiї ТОВ"Караван-Моторс" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олена Iгорiвна Гаранська; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2023. - 76 с.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
бренд
комунікація
SMM
прибутковість
ефективність
доцільність
ризик
marketing
brand
communication
SMM
profitability
efficiency
feasibility
risk
Abstract: У роботі розглядаються основні поняття і сутність SMM, різновидності соціальних мереж та специфіка їхньої маркетингової комунікації; вивчено маркетингову комунікацію бренду: сутність, інструменти, специфіка; досліджено інструменти SMM в процесі маркетингової комунікації бренду. Вивчено загальну відомість про ТОВ «Караван-Моторс» та маркетингову діяльність; проаналізовано сучасні технології маркетингової комунікації компанії та smm стратегії; розглянуто здійснення просування в соціальних мережах ТОВ «Караван-Моторс» як базис маркетингової комунікації підприємства. Запропоновано покращення наявної системи та інструментів маркетингу в соціальних мережах; досліджено підвищення ефективності діяльності бренду шляхом покращення системи маркетингової комунікації бренду.
The work examines the basic concepts and essence of SMM, varieties of social networks and the specifics of their marketing communication; studied brand marketing communication: essence, tools, specifics; SMM tools in the process of brand marketing communication were studied. The general information about Caravan-Motors LLC and marketing activities were studied; modern technologies of the company's marketing communication and smm strategy were analyzed; the implementation of promotion in social networks of "Karavan-Motors" LLC as the basis of marketing communication of the enterprise is considered. It is proposed to improve the existing system and tools of marketing in social networks; the improvement of brand performance by improving the brand's marketing communication system was investigated.
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023Garanska.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Гаранська.pdf520,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.