Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16526
Title: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Одеський хлібозавод №4» в кризових умовах
Other Titles: Improvement of marketing activities of Odesa bread factory No. 4, LLC in crisis conditions
Authors: Голубєва, О.К.
Citation: Голубєва О.К. Удосконалення маркетингової дiяльностi ТОВ "Одеський хлiбозавод 4 в кризових умовах": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Олександра Кирилiвна Голубєва; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2023. - 79 с.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
маркетингове середовище
комплекс маркетингу
marketing
marketing activity
marketing environment
marketing complex
Abstract: Надано загальну характеристику підприємства ТОВ «Одеський хлібозавод № 4»; охарактеризовано маркетингове середовище та комплекс маркетингу підприємства ТОВ «Одеський хлібозавод № 4»; проаналізовано ефективність маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Одеський хлібозавод № 4». Запропоновано шляхи щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Одеський хлібозавод № 4»; надано пропозиції щодо поліпшення рекламної діяльності та програми стимулювання збуту на підприємстві ТОВ «Одеський хлібозавод № 4»; надано пропозиції щодо вдосконалення товарної політики на підприємстві ТОВ «Одеський хлібозавод № 4»
The qualification work defines the essence, role and functions of the enterprise's marketing activity; the marketing complex and its components are characterized; marketing in Ukraine, its formation and development prospects are considered. A general description of the Odesa Bread Factory No. 4, LLC is provided; the marketing environment and marketing complex of the Odesa bread factory No. 4, LLC enterprise are characterized; the effectiveness of the marketing activity of the Odesa bread factory No. 4, LLC was analyzed. Ways to improve the marketing activity of the Odesa Bread Factory No. 4, LLC are proposed; proposals were made to improve advertising activities and the sales promotion program at Odesa bread factory No. 4, LLC; proposals were made to improve the product policy at the Odesa Bread Factory No. 4, LLC.
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023Golubeva.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4. Реферат Голубєва_46М.pdf487,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.