Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16528
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемиденко, А. В.-
dc.date.accessioned2023-08-21T11:29:15Z-
dc.date.available2023-08-21T11:29:15Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДемиденко А. В. Вадимiвна Реклама в комунiкацiйнiй дiяльностi малої торговельної мережi на прикладi ТОВ "ПРАЙМ ЛОДЖИСТIКС": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Анастасiя Вадимiвна Демиденко; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2023. - 87 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Demidenko.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – маркетингова комунікаційна діяльність ТОВ «ПРАЙМ ЛОДЖИСТІКС». У роботі розглянуто теоретичні основи рекламної діяльності, а саме сутність, принципи та інструменти маркетингової діяльності. Проаналізовано особливості комунікації між торговельними мережами та споживачами. Розглянуто можливість використання діджитал технологій в рекламній діяльності торговельних мереж. Проаналізовано маркетингову діяльність мережі м’ясних магазинів «М’ЯСНИЙ №1» ТОВ «ПРАЙМ ЛОДЖИСТІКС» в умовах економічної кризи, де надано загальну характеристику підприємства. Проаналізовано маркетингове та конкурентне середовище мережі м’ясних магазинів компанії. Досліджено клієнтоорієнтованість з точки зору на рекламу і її вплив на споживачів. Запропоновано шляхи щодо удосконалення реклами в комунікаційній діяльності підприємства, визначено пропозиції щодо поліпшення маркетингу на підприємстві. Окремо розглянуто доцільність проведення дегустацій в фірмових магазинах. Проведено оцінку ефективності запропонованих інструментівen_US
dc.description.abstractThe bachelor's qualification work consists of three sections. The object of the study is the marketing communication activity of PRIME LOGISTICS LLC. The work examines the theoretical foundations of advertising activity, namely the essence, principles and tools of marketing activity. Peculiarities of communication between trade networks and consumers are analyzed. The possibility of using digital technologies in the advertising activity of trade networks is considered. The marketing activity of the chain of butcher shops "MYASNYI №1" LLC "PRIME LOGISTICS" in the conditions of the economic crisis was analyzed, and the general characteristics of the enterprise were provided. The marketing and competitive environment of the company's chain of butcher shops was analyzed. Customer orientation from the point of view of advertising and its impact on consumers is studied. Ways to improve advertising in the enterprise's communication activities are proposed, proposals for improving marketing at the enterprise are identified. The expediency of holding tastings in branded stores is considered separately. The effectiveness of the proposed tools was evaluated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомунікаційна діяльністьen_US
dc.subjectдіджитал технології в рекламній діяльностіen_US
dc.subjectмаркетингова діяльність малих торговельних мережen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcommunication activityen_US
dc.subjectdigital technology in advertising activityen_US
dc.subjectmarketing activity of small trade networksen_US
dc.titleРеклама в комунікаційній діяльності малої торговельної мережі на прикладі ТОВ «ПРАЙМ ЛОДЖИСТІКС»en_US
dc.title.alternativeAdvertising in the communication activities of a small trade network on the example of «PRIME LOGISTICS» LLC»en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.Реферат Демиденко_А_В_46_ФМЕ.pdf255,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.