Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16538
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКантипенко, А.А.-
dc.date.accessioned2023-08-22T10:39:48Z-
dc.date.available2023-08-22T10:39:48Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКантипенко А.А. Брендинг у комунiкативнiй дiяльностi на ринку послуг на прикладi Одеської кiностудiї: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Анна Андрiївна Кантипенко; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2023. - 76 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Kantipenko.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядається сутність, значення та зміст маркетингової діяльності підприємства на ринку послуг; досліджено особливості маркетингових комунікації на ринку послуг ; вивчено теоретичні основи брендингу у маркетингових комунікаціях. Проаналізовано сутність маркетингових комунікації, визначено роль та вплив брендингу на комунікативну діяльність Одеської кіностудії, зроблено аналіз маркетингових комунікації кіностудії. Надано рекомендації щодо вдосконалення реклами у комунікативній діяльності кіностудії.en_US
dc.description.abstractThe work examines the essence, meaning and content of the enterprise's marketing activities in the service market; the peculiarities of marketing communication in the services market were investigated; the theoretical foundations of branding in marketing communications were studied. The essence of marketing communications was analyzed, the role and impact of branding on the communication activity of the Odesa Film Studio was determined, and an analysis of the marketing communications of the film studio was made. Recommendations are provided for improving advertising in the communication activities of the film studio.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectкіностудіяen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectспоживачіen_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectринок послугen_US
dc.subjectfilm studioen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectconsumersen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectservice marketen_US
dc.titleБрендинг у комунікативній діяльності на ринку послуг на прикладі Одеської кіностудіїen_US
dc.title.alternativeBranding in communication activities in the service market on the example of the Odesa film studioen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4. Реферат Кантипенко А_46М.pdf217,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.