Брендинг у комунікативній діяльності на ринку послуг на прикладі Одеської кіностудії

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Одеський національний економічний університет

Abstract

У роботі розглядається сутність, значення та зміст маркетингової діяльності підприємства на ринку послуг; досліджено особливості маркетингових комунікації на ринку послуг ; вивчено теоретичні основи брендингу у маркетингових комунікаціях. Проаналізовано сутність маркетингових комунікації, визначено роль та вплив брендингу на комунікативну діяльність Одеської кіностудії, зроблено аналіз маркетингових комунікації кіностудії. Надано рекомендації щодо вдосконалення реклами у комунікативній діяльності кіностудії.
The work examines the essence, meaning and content of the enterprise's marketing activities in the service market; the peculiarities of marketing communication in the services market were investigated; the theoretical foundations of branding in marketing communications were studied. The essence of marketing communications was analyzed, the role and impact of branding on the communication activity of the Odesa Film Studio was determined, and an analysis of the marketing communications of the film studio was made. Recommendations are provided for improving advertising in the communication activities of the film studio.

Description

⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче

Citation

Кантипенко А.А. Брендинг у комунiкативнiй дiяльностi на ринку послуг на прикладi Одеської кiностудiї: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Анна Андрiївна Кантипенко; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2023. - 76 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By