Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКльован, Б.О.-
dc.date.accessioned2023-08-22T11:01:53Z-
dc.date.available2023-08-22T11:01:53Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКльован Б.О. Маркетингове дослiдження:товарна полiтика ТОВ "Телекарт-Прилад" в умовах кризи: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Богдан Олександрович Кльован; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2023. - 88 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Klevan.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі визначена сутність маркетингової товарної політики підприємства, розглянута товарна політика в комплексі маркетингу підприємства, охарактеризовані методи оцінки маркетингової товарної політики підприємства. Проведена загальна характеристика ТОВ «Телекарт-Прилад», досліджене маркетингове середовища підприємства, проаналізовані основні цільові сегменти ТОВ «Телекарт-Прилад», розглянуті товарний асортимент та шляхи його просування на підприємстві ТОВ «Телекарт-Прилад». Здійснена оптимізація товарного портфелю ТОВ «Телекарт-Прилад», розроблені рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності продукції ТОВ «Телекарт-Прилад», обґрунтовані розробка та просування нового товаруen_US
dc.description.abstractThe work defines the essence of the enterprise's marketing product policy, examines the product policy in the enterprise's marketing complex, characterizes the methods of evaluating the company's marketing product policy. The general characteristics of «Telekart-Prylad» LLC were conducted, the marketing environment of the enterprise was investigated, the main target segments of «Telekart-Prylad» LLC were analyzed, the product range and ways of its promotion at the «Telekart-Prylad» LLC enterprise were considered. The product portfolio of «Telekart-Prylad» LLC was optimized, recommendations were developed to increase the competitiveness of «Telekart-Prylad» LLC products, the development and promotion of new products were substantiated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectтоварна політикаen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectтоварний асортиментen_US
dc.subjectоптимізаціяen_US
dc.subjectновий товарen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectproduct policyen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectproduct assortmenten_US
dc.subjectoptimizationen_US
dc.subjectnew producten_US
dc.titleМаркетингове дослідження: товарна політика ТОВ «Телекарт-Прилад» в умовах кризиen_US
dc.title.alternativeMarketing research: product policy of «Telekart-Prylad» LLC in crisis conditions»en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4. Реферат Клеван Б_46М.pdf241,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.