Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16540
Назва: Маркетингове дослідження: товарна політика ТОВ «Телекарт-Прилад» в умовах кризи
Інші назви: Marketing research: product policy of «Telekart-Prylad» LLC in crisis conditions»
Автори: Кльован, Б.О.
Бібліографічний опис: Кльован Б.О. Маркетингове дослiдження:товарна полiтика ТОВ "Телекарт-Прилад" в умовах кризи: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Богдан Олександрович Кльован; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2023. - 88 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
товарна політика
підприємство
маркетингове середовище
товарний асортимент
оптимізація
новий товар
marketing
product policy
enterprise
marketing environment
product assortment
optimization
new product
Короткий огляд (реферат): У роботі визначена сутність маркетингової товарної політики підприємства, розглянута товарна політика в комплексі маркетингу підприємства, охарактеризовані методи оцінки маркетингової товарної політики підприємства. Проведена загальна характеристика ТОВ «Телекарт-Прилад», досліджене маркетингове середовища підприємства, проаналізовані основні цільові сегменти ТОВ «Телекарт-Прилад», розглянуті товарний асортимент та шляхи його просування на підприємстві ТОВ «Телекарт-Прилад». Здійснена оптимізація товарного портфелю ТОВ «Телекарт-Прилад», розроблені рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності продукції ТОВ «Телекарт-Прилад», обґрунтовані розробка та просування нового товару
The work defines the essence of the enterprise's marketing product policy, examines the product policy in the enterprise's marketing complex, characterizes the methods of evaluating the company's marketing product policy. The general characteristics of «Telekart-Prylad» LLC were conducted, the marketing environment of the enterprise was investigated, the main target segments of «Telekart-Prylad» LLC were analyzed, the product range and ways of its promotion at the «Telekart-Prylad» LLC enterprise were considered. The product portfolio of «Telekart-Prylad» LLC was optimized, recommendations were developed to increase the competitiveness of «Telekart-Prylad» LLC products, the development and promotion of new products were substantiated.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Klevan.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4. Реферат Клеван Б_46М.pdf241,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.