Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16544
Назва: Удосконалення маркетингових комунікацій ТОВ «Телекарт-Прилад»
Інші назви: Improvment of marketing communications of TELECART-PRILAD LLC
Автори: Кобзар, Ю.О.
Бібліографічний опис: Кобзар Ю.О. Удосконалення маркетингових комунiкацiй ТОВ "Телекарт-Прилад": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Юлiя Олександрiвна Кобзар; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй. - ОНЕУ, 2023. - 94 c.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингове середовище
комплекс маркетингу
маркетингові комунікації
реклама
Інтернет-маркетинг
підприємство
ринок
просування
marketing
marketing environment
marketing complex
marketing communications
advertising
Internet marketing
enterprise
market
promotion
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти та аналіз маркетингової комунікаційної політики, шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад». Робота складається з трьох розділів. Об'єктом дослідження є процес удосконалення маркетингової комунікаційної діяльності в комплексі маркетингу підприємства в умовах сучасного ринку. Визначено сутність поняття маркетингових комунікацій та їхні складові, розглянуто організацію комплексу маркетингу та використання маркетингових комунікацій на підприємстві ринку приладобудування. Проаналізовано основні фінансові показники діяльності ТОВ «Телекарт-Прилад», динаміку обсягів реалізації продукції та витрат на маркетинг. Розглянуто маркетингове середовище підприємства та проаналізовано використання конкретних інструментів маркетингових комунікацій. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Телекарт-Прилад» при оновленні та оптимізації веб-сайту компанії, інтеграції інструментів Інтернет-маркетингу та участі у міжнародних виставках технічної продукції
The work deals with the theoretical aspects and analysis of marketing communication policy, ways of its improvement using the example of Telekart-Prylad LLC. The work consists of three sections. The object of the study is the process of improving marketing communication activities in the complex of enterprise marketing in the conditions of the modern market. The essence of the concept of marketing communications and their components are determined, the organization of the marketing complex and the use of marketing communications at the enterprise of the instrument building market are considered. The main financial indicators of Telekart-Prylad LLC, the dynamics of product sales volumes and marketing costs were analyzed. The marketing environment of the enterprise is considered and the use of specific tools of marketing communications is analyzed. Ways to improve the marketing communication policy of "Telekart-Prylad" LLC when updating and optimizing the company's website, integrating Internet marketing tools, and participating in international exhibitions of technical products are proposed.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Kobzar.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Кобзар.pdf470,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.