Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16545
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозельцева, М.А.-
dc.date.accessioned2023-08-23T06:07:09Z-
dc.date.available2023-08-23T06:07:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКозельцева М.А. Аналiз маркетингового середовища та розробка рекомендацiй щодо його врахування в дiяльностi автоцентру Rolen: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Марина Андрiївна Козельцева; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй. - ОНЕУ , 2023. - 67 c.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Klevan.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи сутності маркетингового середовища, поняття та структуру маркетингового середовища підприємства, основні визначення науковців. Проаналізовано результати економічної та фінансової діяльності автоцентру Rolen: техніко-економічна характеристика підприємства, аналіз фінансової звітності та стійкості підприємства. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємства в змінних умовах маркетингового середовищаen_US
dc.description.abstractThe work examines the theoretical foundations of the essence of the marketing environment, the concept and structure of the enterprise's marketing environment, the main definitions of scientists. The results of the economic and financial activity of the Rolen car center were analyzed: technical and economic characteristics of the enterprise, analysis of financial reporting and sustainability of the enterprise. Ways to improve the marketing activity of the enterprise in the changing conditions of the marketing environment are proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectмікросередовищеen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectекономічно-статистичні методиen_US
dc.subjectмаркетинговий відділen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectmicroenvironmenten_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjecteconomic and statistical methodsen_US
dc.subjectmarketing departmenten_US
dc.titleАналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його врахування в діяльності автоцентру Rolenen_US
dc.title.alternativeAnalysis of the marketing environment and development of recommendations regarding its consideration in the activities of the Rolen auto centeren_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Козельцева М.А..pdf317,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.