Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16545
Title: Аналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його врахування в діяльності автоцентру Rolen
Other Titles: Analysis of the marketing environment and development of recommendations regarding its consideration in the activities of the Rolen auto center
Authors: Козельцева, М.А.
Citation: Козельцева М.А. Аналiз маркетингового середовища та розробка рекомендацiй щодо його врахування в дiяльностi автоцентру Rolen: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Марина Андрiївна Козельцева; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй. - ОНЕУ , 2023. - 67 c.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
маркетингове середовище
мікросередовище
маркетингова діяльність
маркетингові комунікації
економічно-статистичні методи
маркетинговий відділ
marketing
marketing environment
microenvironment
marketing activity
marketing communications
economic and statistical methods
marketing department
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні основи сутності маркетингового середовища, поняття та структуру маркетингового середовища підприємства, основні визначення науковців. Проаналізовано результати економічної та фінансової діяльності автоцентру Rolen: техніко-економічна характеристика підприємства, аналіз фінансової звітності та стійкості підприємства. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємства в змінних умовах маркетингового середовища
The work examines the theoretical foundations of the essence of the marketing environment, the concept and structure of the enterprise's marketing environment, the main definitions of scientists. The results of the economic and financial activity of the Rolen car center were analyzed: technical and economic characteristics of the enterprise, analysis of financial reporting and sustainability of the enterprise. Ways to improve the marketing activity of the enterprise in the changing conditions of the marketing environment are proposed.
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023Klevan.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Козельцева М.А..pdf317,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.