Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16547
Назва: Роль інтернет-маркетингу в системі просування компанії ТОВ «ЄВРОДРІНК»
Інші назви: The role of Internet marketing in the promotion system of EURODRINK LLC"
Автори: Лашутіна, А.Ю.
Бібліографічний опис: Лашутіна А.Ю. Формування термiнальної мережi Одеського регiону з урахування принципiв маркетингової логiстики: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Iванна Iванiвна Ласкурiйчук; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2023. - 68 c.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
мережа Інтернет
підприємство
стратегія просування
інструменти маркетингу
marketing
Internet network
enterprise
promotion strategy
marketing tools
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядається сутність та характеристика інтернет-маркетингу; вивчено роль інтернет-маркетингу в просуванні компанії; проаналізовано інструменти інтернет-маркетингу. Досліджено мікро- та макросередовища ТОВ «Євродрінк»; проаналізовано асортиментну політику ТОВ «Євродрінк»; проаналізовано рекламу в Інтернет ТОВ «Євродрінк». Спрогнозовано оцінку результативності запропонованих альтернативних заходів; проаналізовано ефективність впровадження удосконаленої маркетингової стратегії в Інтернеті.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Lashutina.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лашутіна реферат.pdf484,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.