Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16547
Title: Роль інтернет-маркетингу в системі просування компанії ТОВ «ЄВРОДРІНК»
Other Titles: The role of Internet marketing in the promotion system of EURODRINK LLC"
Authors: Лашутіна, А.Ю.
Citation: Лашутіна А.Ю. Формування термiнальної мережi Одеського регiону з урахування принципiв маркетингової логiстики: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Iванна Iванiвна Ласкурiйчук; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2023. - 68 c.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
мережа Інтернет
підприємство
стратегія просування
інструменти маркетингу
marketing
Internet network
enterprise
promotion strategy
marketing tools
Abstract: У роботі розглядається сутність та характеристика інтернет-маркетингу; вивчено роль інтернет-маркетингу в просуванні компанії; проаналізовано інструменти інтернет-маркетингу. Досліджено мікро- та макросередовища ТОВ «Євродрінк»; проаналізовано асортиментну політику ТОВ «Євродрінк»; проаналізовано рекламу в Інтернет ТОВ «Євродрінк». Спрогнозовано оцінку результативності запропонованих альтернативних заходів; проаналізовано ефективність впровадження удосконаленої маркетингової стратегії в Інтернеті.
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023Lashutina.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лашутіна реферат.pdf484,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.