Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16554
Назва: Аналіз та удосконалення маркетингової діяльності підприємства на ринку транспортних послуг
Інші назви: "Analysis and improvement of marketing activity of the enterprise in the market of transport services
Автори: Мєшалкіна, К.В.
Бібліографічний опис: Мєшалкіна К.В. Аналiз та удосконалення маркетингової дiяльностi пiдприємства на ринку транспортних послуг: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Катерина В'ячеславiвна Мєшалкiна; наук. кер. Максим Миколайович Кочевой. - ОНЕУ, 2023. - 79 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
маркетингова діяльність
транспорт
транспортні послуги
marketing
marketing complex
marketing activity
transport
transport services
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємств, розкрито питання управління маркетинговою діяльністю підприємств, визначені особливості маркетингової діяльності підприємства на ринку транспортних послуг. Надано організаційно-економічну характеристику ПП «Діліжанс», проаналізовано маркетингове середовище підприємства; досліджено комплекс маркетингу ПП «Діліжанс». Було запропоновано в рамках удосконалення маркетингової діяльності ПП «Діліжанс» створити сайт, встановити партнерства з туроператорами та готелями, розширити географію перевезень.
The paper examines the theoretical aspects of the marketing activity of enterprises, reveals the issue of management of the marketing activity of enterprises, defines the peculiarities of the marketing activity of the enterprise in the market of transport services. The organizational and economic characteristics of PE "Diligence" are provided, the marketing environment of the enterprise is analyzed; the marketing complex of PE "Diligence" was investigated. It was proposed to create a website, establish partnerships with tour operators and hotels, and expand the geography of transportation within the framework of improving the marketing activities of PE "Diligence".
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Meshalkina.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Диплом Мєшалкіна.pdf295,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.