Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16556
Назва: Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ТОВ НПК «Ірлен»)
Інші назви: Improving the marketing product policy of the enterprise (on the example of LLC NPK«Irlen»)
Автори: Міщенко, Д.О.
Бібліографічний опис: Міщенко Д.О. Удосконалення маркетингової товарної полiтики пiдприємства на прикладi ТОВ НПК "Iрлен": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Дар'я Олександрiвна Мiщенко; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 86 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
товар
товарна політика
підприємство
маркетингове середовище
товарний асортимент
конкурентоспроможність
удосконалення
marketing
product
product policy
enterprise
marketing environment
product range
competitiveness
improvement
Короткий огляд (реферат): У роботі визначені сутність та значення маркетингової товарної політики підприємства, з’ясовані особливості формування маркетингової товарної політики підприємства, досліджені шляхи удосконалення товарної політики підприємства. Проведена загальна характеристика ТОВ НПК «Ірлен» та його товарів, проаналізовані конкурентні переваги продукції ТОВ НПК «Ірлен», здійснена оцінка впливу факторів маркетингового середовища на ефективність товарної політики ТОВ НПК «Ірлен». Обґрунтована оптимізація товарного асортименту ТОВ НПК «Ірлен» за рахунок продажу інноваційних видів продукції, а також розроблені рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності товарів ТОВ НПК «Ірлен».
The work defines the essence and meaning of the company's marketing product policy, elucidates the peculiarities of the formation of the company's marketing product policy, and explores ways of improving the company's product policy. The general characteristics of LLC NPK «Irlen» and its products were carried out, the competitive advantages of the products of LLC NPK «Irlen» were analyzed, the impact of the factors of the marketing environment on the effectiveness of the product policy of LLC NPC «Irlen» was evaluated. Reasonable optimization of the product range of LLC NPK «Irlen» due to the sale of innovative types of products, as well as developed recommendations for increasing the competitiveness of the products of LLC NPK «Irlen».
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Mischenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат.pdf182,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.