Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16557
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМосквітіна, А.О.-
dc.date.accessioned2023-08-25T07:04:01Z-
dc.date.available2023-08-25T07:04:01Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМосквітіна А.О. Маркетингова товарна полiтика пiдприємства сфери послуг на прикладi ТОВ "Л-БРУКС СКС": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Анастасiя Олексiївна Москвiтiна; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 63 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Maksimenko.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractДосліджено теоретичні аспекти формування маркетингової товарної політики, також розглянуто основні чинники, що впливають на формування маркетингової товарної політики. В роботі охарактеризовано етапи формування маркетингової політики та надано характеристику основних функцій та складових маркетингової товарної політики. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ТОВ «Л-БРУКС СКС». Проаналізовано конкурентне середовище організації та оцінено її конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення маркетингової політики організації ТОВ «Л-БРУКС СКС», розраховано витрати на вдосконалення маркетингової товарної політики та економічну ефективність від запровадження пропозицій.en_US
dc.description.abstractThe theoretical aspects of the formation of the marketing product policy were studied, and the main factors affecting the formation of the marketing product policy were also considered. The work characterizes the stages of marketing policy formation and provides a description of the main functions and components of marketing product policy. The economic and marketing activities of LLC "L-BROOKS SKS" were analyzed. The competitive environment of the organization was analyzed and its competitive advantages were assessed, a polygon of competitiveness was provided. Recommendations for improving the marketing policy of L-BROOKS SKS LLC have been developed, the costs for improving the marketing product policy and economic efficiency from the introduction of proposals have been calculated-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова товарна політикаen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectатрибутиen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectасортиментen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing product policyen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectattributesen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectassortmenten_US
dc.titleМаркетингова товарна політика підприємства сфери послуг на прикладі ТОВ «Л-БРУКС СКС»en_US
dc.title.alternativeMarketing product policy of a service sector enterprise on the example of LLC L-BROOKS SKSen_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат_Москвітіна.pdf181,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.