Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16557
Назва: Маркетингова товарна політика підприємства сфери послуг на прикладі ТОВ «Л-БРУКС СКС»
Інші назви: Marketing product policy of a service sector enterprise on the example of LLC L-BROOKS SKS
Автори: Москвітіна, А.О.
Бібліографічний опис: Москвітіна А.О. Маркетингова товарна полiтика пiдприємства сфери послуг на прикладi ТОВ "Л-БРУКС СКС": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Анастасiя Олексiївна Москвiтiна; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 63 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингова товарна політика
бренд
атрибути
конкуренція
маркетингове середовище
асортимент
marketing
marketing product policy
brand
attributes
competition
marketing environment
assortment
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретичні аспекти формування маркетингової товарної політики, також розглянуто основні чинники, що впливають на формування маркетингової товарної політики. В роботі охарактеризовано етапи формування маркетингової політики та надано характеристику основних функцій та складових маркетингової товарної політики. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ТОВ «Л-БРУКС СКС». Проаналізовано конкурентне середовище організації та оцінено її конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення маркетингової політики організації ТОВ «Л-БРУКС СКС», розраховано витрати на вдосконалення маркетингової товарної політики та економічну ефективність від запровадження пропозицій.
The theoretical aspects of the formation of the marketing product policy were studied, and the main factors affecting the formation of the marketing product policy were also considered. The work characterizes the stages of marketing policy formation and provides a description of the main functions and components of marketing product policy. The economic and marketing activities of LLC "L-BROOKS SKS" were analyzed. The competitive environment of the organization was analyzed and its competitive advantages were assessed, a polygon of competitiveness was provided. Recommendations for improving the marketing policy of L-BROOKS SKS LLC have been developed, the costs for improving the marketing product policy and economic efficiency from the introduction of proposals have been calculated
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Maksimenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Москвітіна.pdf181,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.