Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16560
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадча, Є.В.-
dc.date.accessioned2023-08-25T10:59:27Z-
dc.date.available2023-08-25T10:59:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationОсадча Є.В. Маркетингова товарна полiтика промислового пiдприємства на прикладi ПрАТ "Камет-Сталь": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Єлiзавета Вiталiївна Осадча; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 95 c.-
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Osadcha.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі визначені поняття, завдання та зміст товарної політики підприємства; розглянуто товар як основу товарної політики підприємства; з’ясовані особливості розробки товарної політики підприємства. Проведена характеристика ПрАТ «Камет-Сталь» та його товарного асортименту; здійснено аналіз факторів впливу на маркетингову товарну політику ПрАТ «Камет-Сталь»; досліджена ефективність управління маркетинговою товарною політикою ПрАТ «Камет-Сталь». На науковому рівні проведена оптимізація товарного портфелю ПрАТ «Камет-Сталь», а також економічно обґрунтований проект виробництва нового виду товару ПрАТ «Камет-Сталь».en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтоварна політикаen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectтоварen_US
dc.subjectасортиментen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectоптимізаціяen_US
dc.subjectпроектen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectproduct policyen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectproducten_US
dc.subjectassortmenten_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectoptimizationen_US
dc.subjectprojecten_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.titleМаркетингова товарна політика промислового підприємства (на прикладі ПрАТ «Камет-Сталь»)en_US
dc.title.alternativeMarketing product policy of an industrial enterprise (on the example of PrJSC «Kamet-Stal»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат (2).pdf191,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.