Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16560
Title: Маркетингова товарна політика промислового підприємства (на прикладі ПрАТ «Камет-Сталь»)
Other Titles: Marketing product policy of an industrial enterprise (on the example of PrJSC «Kamet-Stal»)
Authors: Осадча, Є.В.
Citation: Осадча Є.В. Маркетингова товарна полiтика промислового пiдприємства на прикладi ПрАТ "Камет-Сталь": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Єлiзавета Вiталiївна Осадча; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 95 c.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: товарна політика
підприємство
товар
асортимент
управління
оптимізація
проект
ефективність
product policy
enterprise
product
assortment
management
optimization
project
efficiency
Abstract: У роботі визначені поняття, завдання та зміст товарної політики підприємства; розглянуто товар як основу товарної політики підприємства; з’ясовані особливості розробки товарної політики підприємства. Проведена характеристика ПрАТ «Камет-Сталь» та його товарного асортименту; здійснено аналіз факторів впливу на маркетингову товарну політику ПрАТ «Камет-Сталь»; досліджена ефективність управління маркетинговою товарною політикою ПрАТ «Камет-Сталь». На науковому рівні проведена оптимізація товарного портфелю ПрАТ «Камет-Сталь», а також економічно обґрунтований проект виробництва нового виду товару ПрАТ «Камет-Сталь».
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023Osadcha.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат (2).pdf191,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.